Home Forums Algemene vragen abonnement betalen

  • abonnement betalen

    Posted by wanda on 2024-09-11 om 08:01:29

    Hoi Daniëlle,

    Ik heb een vraag over het abonnement. Ik wil betalen en dit staat ook zo in mijn account. Als ik dan klik op bekijk staat er ook dat ik dit kan vernieuwen. Als ik dan klik op vernieuwen staat er voltooi de betaling. Maar dan gebeurd er niets …..

    Is het de bedoeling dat ik het via een overschrijving doe? Er staat via Ideal.

    Graag je hulp

    Groetjes Wanda

    Danielle antwoordde 3 months ago 3 Members · 4 Antwoorden
  • 4 Antwoorden
  • aileen.the

    Member
    2024-09-11 om 13:44:55

    Hoi Wanda,

    Aileen hier van de technische dienst! Ik ga kijken wat er aan de hand is. In principe verlopen betalingen via automatisch incasso gezien je een abonnement hebt afgenomen. Wat je ziet in je account is de optie om vervroegd te vernieuwen. Dit raden wij aan bij mensen die bijvoorbeeld hun bankrekeningnummer willen wijzigen. Ook kan je in dit overzicht zien welke betalingen er al zijn gedaan. Als er hier eentje mist, kan je ook via iDeal de betaling toch doorvoeren. Als dit voor jou niet het geval is, dan kan je ervan uitgaan dat je abonnement automatisch verlengt.

    Ik ga in elk geval kijken waarom de knop voor vervroegd vernieuwen het niet doet. Mocht je deze functie wegens één van de bovenstaande redenen nog nodig hebben, dan hoor ik het graag!

    Groetjes,

    Aileen
    Team Juf Danielle

    • wanda

      Member
      2024-09-13 om 09:00:04

      Hoi Aileen,

      Dank je wel voor je antwoord. Zie dat het nu in de wacht staat dus denk gewoon even afwachten dan.

      Groetjes Wanda

  • wanda

    Member
    2024-09-16 om 10:52:59

    Het is helemaal goed gekomen. 😀

Log in to reply.