Home Forums Algemene vragen Trage site

  • Trage site

    Posted by Kimberley Van Boxstel on 2020-08-24 om 17:14:26

    Ben ik de enige die last heeft van een trage soms zelfs niet werkende site?

    Een bericht hier plaatsen duurde al heel lang moest via een andere topic in de vraagbaak zien te komen. Soms als ik aan het toetsen ben klik ik op controleer ga de vraag niet verder waardoor ik heel de site moet herstarten, zo ben ik denk ik al wel 20x aan een toets begonnen en niet afgekregen 🤷🏻‍♀️.

     

    Aileen antwoordde 2 years, 4 months ago 7 Members · 26 Antwoorden
  • 26 Antwoorden
  • o0fembot0o

    Guest
    2020-08-25 om 00:35:47

    Hi Kimberly,

    Excuses hiervoor!
    We zijn echt bezig om dit te verbeteren. We proberen te achterhalen wat de site traag maakt en we zijn al bezig met de lijst die we momenteel hebben van mogelijke boosdoeners. Als je het fijn vind kan ik je toevoegen aan de testgroep die mij helpen te kijken naar de snelheid van de site nadat ik een wijziging heb aangebracht. Laat me maar weten!

    Groetjes,

    Aileen

  • Nicolle Bijen

    Guest
    2020-08-25 om 10:02:47

    Hoi,

    Je bent niet de enige.

    Ik heb hierover al meerdere keren contact gehad met Aileen.

    Groetjes

    Nicolle

  • Carola nieuwhoff

    Guest
    2020-08-25 om 13:09:08

    Reacties plaatsen gaat sneller, verder is de site inderdaad erg langzaam geworden.

    (ik kwam even neuzen of Daniëlle nu al eens bevallen was haha)

  • Kimberley Van Boxstel

    Guest
    2020-08-25 om 17:24:12

    Hoi oke ik wacht af.

    Ja dat zal toch wel 👶🏻.

  • o0fembot0o

    Guest
    2020-08-25 om 17:47:44

    Hallo!

    Danielle is inderdaad al bevallen op 17 augustus!

    En om even bij het onderwerp te blijven: ik pas zo iets aan op de server wat de snelheid in ieder geval zou moeten verdubbelen 🙂

  • o0fembot0o

    Guest
    2020-08-25 om 18:10:41

    Hallo dames,

    Volgens het is nog steeds niet optimaal, maar alweer een stuk beter dan het eerst was!
    Willen jullie voor mij checken hoe het ervoor staat bij jullie en wat nog traag verloopt? Bij mij is het vooral de “Vraagbaak” knop in het menu bovenin en de vraagbaak thema’s. Hier moet ik wat dieper in duiken want de vraagbaak is een programma wat binnen een andere programma draait. Ik denk dat dit ervoor zorgt dat het traag verloopt omdat beide moeten laden. Wordt vervolgt!

    Groetjes,

    Aileen

  • Carla Huisman

    Guest
    2020-08-25 om 21:20:20

    Hoi Aileen,

    Ja idd de vraagbaakknop in het dashbord…

     

  • Tamara van der borgh

    Guest
    2020-08-25 om 21:21:35

    Hoi,

    Hier ook met name traag als ik de vraagbaak wil bezoeken..
    Verder succes iedereen met leren 🙂

    Groetjes,

    Tamara

  • Carola nieuwhoff

    Guest
    2020-08-26 om 09:23:39

    Hij is inderdaad wel wat sneller, maar ook bij het maken van de toetsen moet hij soms wat lang nadenken (maar dat moet ik ook 🙂 )

  • indra.vanbeek@outlook.com

    Guest
    2020-08-26 om 12:04:43

    Je bent zeker niet de enige! Ik wilde er ook een vraag over stellen.

    De meeste pagina’s gaan best ok, maar vooral de Vraagbaak kom ik erg moeilijk in!!

     

    Fijn dat er aan gewerkt wordt in ieder geval!

  • Alyssa Denkers

    Guest
    2020-08-26 om 14:31:06

    Hier ook een supertrage site, net 4 minuten moeten wachten op het laden van de onderwerpen. Toen zag ik toevallig rechts een kopje trage site 🙁 werkt niet heel makkelijk zo.

  • JufDanielle

    Guest
    2020-08-26 om 17:51:45

    Hoi iedereen! Ja echt heel erg balen dat de website, vooral de vraagbaak zo traag reageert. Aileen is er heel druk mee om het te fixen!

  • o0fembot0o

    Guest
    2020-08-26 om 18:28:12

    Wat Danielle zegt! 😉

  • silviazwiers

    Guest
    2020-10-28 om 14:52:24

    inderdaad website nog steeds erg traag!! 🙁

  • erna.sterk@hetnet.nl

    Guest
    2020-10-28 om 20:23:04

    Toch wel fijn om te horen dat ik niet de enigste ben. Dacht dat het aan mijn internet lag

     

  • SH

    Member
    2022-01-22 om 12:14:11

    Ik zie dat er al lang geleden een topic is geopend over de traagheid van de website. Klopt het dat dit nog steeds aan de orde is? Sinds gister ben ik academielid en het valt me op dat de vragen, punten etc lang nodig hebben om te laden.

  • SH

    Member
    2022-01-22 om 14:34:08

    Wanneer ik een cursus doorlopen heb komen ook vaak de punten er niet bij.

  • Aileen

    Administrator
    2022-01-26 om 23:19:27

    Hoi @sylva,

    Dank voor deze melding!

    Het is in ieder geval zo dat punten even de tijd nodig hebben om zichtbaar te worden. Aan de achterkant staan ze gewoon genoteerd maar meestal wordt de synchronisatie pas later verwerkt.
    Wat betreft de vragen die langzaam laden: daar moet ik dieper onderzoek naar doen. Om je beter te kunnen helpen moet ik weten moet ik weten op welke browser je kijkt, op welk tijdstip en vanaf welke locatie.

    Ik hoor graag van je!

    Groetjes,

    Aileen

    Team JufDanielle

  • SH

    Member
    2022-04-11 om 23:04:51

    Via chrome, safari en de app werkt de site even snel (of liever gezegd helaas wat traag). Tijdstip en locatie (thuis, onderweg of onderwijsinstelling) lijken niet uit te maken.

  • Aileen

    Administrator
    2022-04-13 om 13:49:58

    Hoi @sylva,

    We hebben de laatste tijd weinig meldingen over traagheid. Kan je mij een screenrecording sturen van de app en browsers? Wellicht kan ik daaruit opmaken wat er aan de hand is. Je kan het versturen naar info@jufdanielleacademie.com

    Groetjes,

    Aileen
    Team JufDanielle

  • keesvanh

    Member
    2022-06-09 om 14:27:24

    +1 al vanaf het begin last van

  • MarjolijnV

    Member
    2022-06-15 om 22:42:34

    Ook ik vind de site niet snel werken. Ik gebruik eigenlijk altijd Chrome en zit meestal in de avond op de academie.

    Ook de app vind ik niet snel.

    Wat meer snelheid zal prettig zijn, maar het doet niets af aan de goede en interessante inhoud.

  • Agnes

    Member
    2022-06-17 om 16:17:34

    Hoi allemaal,

    Het zijn er niet veel, maar we krijgen helaas nog wel meldingen over de traagheid van de site en/of app. Aan de achterkant zijn we hard aan het werk om hier een goede oplossing voor te vinden. We zullen jullie op de hoogte houden van grote wijzigingen aan de achterkant.

    Wat eventueel individueel kan helpen is om de caching van je browser of app te legen. Hier wat tips om daarbij te helpen:

    • Cache legen van een app (zowel iOS als Android) doe je door de app te verwijderen en opnieuw te installeren.
    • Cache legen op webbrowsers: https://browsercache-legen.nl

    Groetjes, Agnes
    Team JufDanielle

  • keesvanh

    Member
    2022-06-25 om 21:38:13

    Cache legen lost dit probleem niet op. Ik heb het overigens op zowel een laptop als een mobiel device. Ben heel benieuwd naar de oplossing.

  • Linda

    Member
    2022-08-05 om 13:57:50

    Ik ben nieuw academie lid en ervaar ook een erg trage site.

    Het is zelfs zo erg, dat het me tegenstaat om de site te gebruiken.

    Als ik iets aanklik, duurt het een aantal seconden voor de actie wordt uitgevoerd. (Dat is niet meer van deze tijd!)

    Het is echt een irritatie punt en bevorderd nou niet echt het gebruik van de site (Het zelfde geldt trouwens ook  voor de App, die is ook erg traag). Ik merk dat ik snel afhaak als ik op de site aan het brouwsen ben en dat lijkt me niet de bedoeling.

    Wordt dit nog verbeterd?

     

     

    • Aileen

      Administrator
      2022-08-10 om 15:30:50

      Hoi @linda-bijlhout,

      Welkom bij de Academie! We hopen natuurlijk een prettige ervaring voor je te creëren en zullen je zo goed mogelijk daarbij helpen!

      Ik stuur je zo een mail met een aantal vragen die ons helpen om het probleem verder te onderzoeken.

      Groetjes,

      Aileen
      Team JufDanielle

Log in to reply.