Home › Forums › Academie hangout › Stel jezelf even voor :) › Voorstellen
-
Voorstellen
Posted by Jacqueline on 2024-05-24 om 13:33:40Hoi, ik ben Jacqueline. Vanuit interesse heb ik vorig jaar online de HBO-V Module Anatomie en fysiologie gevolgd. Nu ben ik gestart met de module Pathologie en farmacologie. Deze module vind ik een stuk lastiger en ik hoop met de uitlegvideo’s van juf Danielle het toch beter te gaan begrijpen.
Ik ben aan het rondkijken voor een overstap richting de zorg, maar weet nog niet precies welke richting (volledige verpleegkundige opleiding is helaas voor mij te intensief). Ik hoor het graag als jij jouw beroep onder mijn aandacht wil brengen.
wavwijk antwoordde 6 months, 4 weeks ago 3 Members · 3 Antwoorden -
3 Antwoorden
-
Hoi Jacqueline,
Wat leuk, van harte welkom! En wat leuk dat je richting de zorg wil.
Er bestaan ook deeltijdopleidingen, misschien is dat iets voor je! Afhankelijk van waar je woont zijn er meerdere opleidingen die een dergelijk traject aanbieden. Bijvoorbeeld in Ede: https://www.che.nl/opleidingen/deeltijd/bachelor/verpleegkunde-deeltijd?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw9cCyBhBzEiwAJTUWNaxExlnXE1Z_aBab4Ex2478FH1icfFx8D_CtJpkB4UDefejne3_FSxoCEXQQAvD_BwE
In deze opleiding lees ik dat de belasting ongeveer 4-8 uur lesuren per week, 16 uur praktijkervaring per week en een paar uur zelfstudie is.heel veel succes en plezier met het vinden van jouw pad en wat het beste bij jou past 🙂
En natuurlijk heel veel leerplezier hier op de Academie.
Groetjes, Danielle -
Dank je wel Danielle. Ik ga een kijkje nemen op de website
Groetjes,
Jacqueline
-
Welkom Jacqueline.
Succes met je keuze en veel plezier met leren op de academie.👍🏻
Log in to reply.