Home Forums Support en feedback Technische problemen? Laden pagina’s duurt erg lang

  • Aileen

    Administrator
    13/09/2022 om 15:15

    Hoi Christina,

    Kan je mij meer vertellen hierover?

    1. Werk je op desktop of mobiel?
    2. Welke operating system en versie gebruik je?
    3. Welke browser en versie gebruik je?
    4. Waar bekijk je de Academie (thuis/school/werk/onderweg/publieke plek)?
    5. Wat voor soort netwerk gebruik je (mobiel internet/bekabeld internet/wifi)?

    Ik hoor het graag!

    Groetjes,

    Aileen
    Team JufDanielle

    • Christina

      Member
      20/09/2022 om 15:26

      1. Werk je op desktop of mobiel? beide, en beide zijn traag
      2. Welke operating system en versie gebruik je? gebruik verschillende computers met inloggen
      3. Welke browser en versie gebruik je? zowel safari als chrome
      4. Waar bekijk je de Academie (thuis/school/werk/onderweg/publieke plek)? thuis en op werk
      5. Wat voor soort netwerk gebruik je (mobiel internet/bekabeld internet/wifi)? zowel bekabeld als wifi

      Algemeen: heb nooit problemen met het laden van pagina’s. De snelheid is altijd prima. Dit is me vanaf het begin van de academie al opgevallen. Het geheel is gewoon traag helaas.

    • Aileen

      Administrator
      22/09/2022 om 19:38

      Hoi Christina, dank voor je antwoord!

      Mag ik je vragen hoelang een pagina er gemiddeld over doet om te laden?

      Groetjes,

      Aileen
      Team JufDanielle

    • Christina

      Member
      23/09/2022 om 21:45

      Het laden duurt vaak wel 4 a 5 seconden per pagina.

    • Esther Leyten

      Member
      26/09/2022 om 20:44

      Dat heb ik ook gemerkt. Ik heb een nieuwe laptop en al verschillende browsers geprobeerd en de internetsnelheid en verbinding gecontroleerd…

    • Aileen

      Administrator
      28/09/2022 om 18:45

      Thanks voor de berichten Christina en Esther!

      We streven ernaar onder de 3.5 sec te blijven kwa laadtijd. Daarom zullen we hier een case van maken en de snelheid van laden proberen te verbeteren. In de tussentijd kan je zelf kijken of het sneller is als je je browser opent in incognitomodus en vanaf daar probeert in te loggen bij de Juf Danielle Academie. Als dit sneller gaat, dan kan je alvast de cache van je browser legen om hetzelfde effect te behalen. Laten jullie me weten of dit helpt?

      Groetjes,

      Aileen
      Team JufDanielle

  • Yvanca

    Member
    28/09/2022 om 21:12

    Ik ervaar ook dit probleem, maar voornamelijk in de app. Laden duurt 5-6 seconden en soms krijg ik een foutmelding en moet de app herstart worden. Dit is op mijn telefoon met gebruik van WiFi of 4/5G.

Log in to reply.